Siirry pääsisältöön
Etusivu Tiedotukset Avoin työpaikka: Hallintosihteeri

Avoin työpaikka: Hallintosihteeri

Lemin kunnan hallintopalveluissa on haettavana hallintosihteerin toistaiseksi voimassa oleva työsuhde.

Hallintosihteerin tehtäviin kuuluu muun muassa seuraavaa:

Laskentatoimen yleisasiat (ostolaskujen asiatarkastus, maksatukset yms.), asiakaspalvelu ja neuvonta, tietosuojavastaavan tehtävät, keskitetty hallinnon valmistelu, kokousvalmistelua ja täytäntöönpanon tehtäviä yhdessä hallinnon asiantuntijan kanssa, Kuntanet- ja Kuntarekry- ohjelmien pääkäyttäjyydet sekä IT-asioiden yhteyshenkilö. Hallinnon asiantuntijan poissa ollessa, toimit hänen sijaisenaan.

Toimeen valittavalta henkilöltä edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa tai muuta vastaavaa tehtävään soveltuvaa koulutusta. Lisäksi edellytetään riittävää kunnallishallinnon tuntemusta ja työkokemusta, hyvää tietoteknistä osaamista, palvelualttiutta ja ryhmätyöskentelytaitoa sekä riittävää koulutusta tietosuojavastaavan tehtävän hoitamiseksi tai valmiutta lisäkoulutukseen.

Hakemukset opinto- ja työtodistusjäljennöksineen tulee toimittaa joko sähköisesti Kuntarekryn kautta tai osoitteeseen Lemin kunta, Toukkalantie 5, 54710 Lemi. Kuoreen merkintä: Hallintosihteeri, Työavain: 489874.

Lisätietoja antaa kunnanjohtaja Kati Rekola puh. 0406158290, kati.rekola@lemi.fi

Hakuaika päättyy 23.1.2023 klo 16:00.

Linkki Kuntarekryn hakupalveluun: Hallintosihteeri – Lemin kunta – Kuntarekry